Tuesday, October 27, 2009

Jiwa Makin Kelam

Aku tatau naper aku bukak blog ni mlm ni..
Bukak & kebil2 depan monitor...Naper aku tetiba blur???

Ader banyak yg nak diluahkan,dilepaskan,dijeritkan...
Tapi siyesshit...macam ader gam dunlop yang orang wat tampal kasut tuh kat mulut aku..
Macam kena jahit guna benang yang orang wat pancing ikan kat laut dalam..

Aku nak tido..
Tapi mata kelip2...
pusing kiri,pusing kanan...
last bangun balik light my cigar.

Aku paksa otak aku jangan fikir banyak2
Tapi mcm2 bayangan datang
Kadang kelam..kadang cerah.

Aku perlukan bantuan??
Maybe..Jiwa aku dah terlalu penuh untuk tanggung sorg2.
Otak aku terlalu sesak utk fikir sorg2.
Bahu aku mula lenguh untuk pikul beban sebesar nih.

5 comments:

Hezy-rena said...

kesian abg tembakau...

apa kes nih??

skyline ko buat hal ke??

isk isk isk

Unknown said...

skyline??hehe..amin...xdelah.bkn psl kete pon.masa taip entry tuh aku tgh buntu giler..prob dr bln 8..tak setel2..makin worst..hehe..ntah..aku dah pening..hehe..sabar jer lah bebyk2..

BeN`z said...

awat la ni. yg link tak update tu nape ek? huhuu

Hezy-rena said...

bln 8????

prob apa neh??? bkn masa tu posa ke??

hah cite pls

Unknown said...

Benz:ntah..lantak lah..aper adehal..bukan ramai pengikut pon blog aku nih...haha

Erin:giler lah mo citer prob kat ruangan komen...hahah