Wednesday, May 19, 2010

Back to 2007

Back to 2007...

Location : Tesco S13 Shah Alam.

Satu petang, gua ngan sekutu gua pergi Tesco. Fes taim gi Tesco nak beli soping barang rumah. Biasa kat blakang umah gua jer. Kedai Jawa.

Disebabkan keadaan financial gua dan sekutu masa tuh agak kencang, kitorang soping seme yang saiz XXL. Tapi satu perkara, gua lupa masa tu gua & sekutu belum ada kerete.

Bersandarkan harapan gua pada 100sport keramat gua, selamba gua usung barang2 yang disoping beserta mamat sekutu. Masa kat tempat parking motor....

Gua nampak awek 3 orang cun giler melintas depan gua & sekutu. Dengan sekampit beras di celah lengan dan plastik yang penuh dengan segala mak nenek sos gua sound sekutu gua...

"Tulah..ader kete tak nak bawak" dengan nada kuat.

2 comments:

benz said...

hahahaha! mcm areemmmmm!!

Unknown said...

mcm halal....