Tuesday, September 21, 2010

Kisah Rempit Gua DiPetang Ahad


Satu petang yang damai,
Member gua datang melepak dan menepek di lantai rumah gua yang suci murni. Sambil membaca suratkabar cerita tentang ayat-ayat kambing.

Gua sound cara beragama..."assalamualaikum"
"waalaikumusalam" jawab beliau penuh berhemah.

"apa cer?"soal gua pendek.
"jom minum"balas beliau pendek jua.
"tapi gua bawak motor jer ari nih"sambung beliau lagi.
"lu ingat gua bukan bekas samseng jalanan era 90an ke?"balas gua penuh yakin.

***
"gua rasa macam gua rela jalan kaki dari bawak motor lu nih"ucap gua seraya menghembus asap rokok mahal dan merenung kearah motor didepan gua.
"ala....lu bawak lah.ni bukan motor gua.motor akak gua.gua pinjam"

Gua jeling dengan mata keluar api.
"lu chilake.Kalau tak sebab lu nak banjer makan,haram najis mutawageli gua nak bawak motor akak lu nih"ucap gua sambil pulas trotel motor dan terus menghala ke kedai mamak dan seterusnya dijeling orang ramai.

4 comments:

b3nz said...

hahahhahahaha! abang AS! pink uollssssssss!!

Unknown said...

penah rasa kasut croc??

Hezy-rena said...
This comment has been removed by the author.
Hezy-rena said...

perghh...terasa aura kelembutan jiwa kau doooo...

*terharu* T_T