Thursday, October 31, 2013

Update Satu Kali

Assalamualaikum

Lama sangat tak menulis disini. Bukan kekeringan idea. Bukan malas. Bukan merajuk. Eh?
Bukan. Bukan.

Saja aku biarkan diri tidak menulis. Bukan untuk siapa. Bukan untuk apa-apa.
Bukan. Bukan.

Alhamdulillah.
Bulan ni Humaira Mikhael Collection dah mula beroperasi. Baru bertatih dengan langkah kecil yang bukan sedikit ketidaksempurnaannya.

Tak mengapa. Yang penting harus ada langkah permulaan. Kan?

Aku juga semakin biasa dengan rutin menembak di studio. Hampir setiap minggu perlu berada di studio untuk menembak. Rezeki kan? Alhamdulillah.

Sakit aku? Alhamdulillah. Sudah mula menunjukkan tanda positif. Cuma berat badan dah mula menaik. Tak mengapa. Aku tak risau tentang berat badan. Aku lebih risau jika aku pitam ditengah jalan seperti sebelum ini.

Aku ada terfikir untuk menulis novel/cerpen. Selepas mendapat nasihat senior ku yang kini sudah bergelar penulis novel, insyaAllah aku akan mulakan dengan menulis cerpen. Semoga dipermudahkan segala. Amin.


No comments: