Saturday, November 29, 2008

First Tag

1. 7 Fakta tentang saya
  • suka baca komik,novel thriller,suratkhabar & lain2.
  • sgt2 suka pada anime.
  • x reti diam bila mula bercakap...
  • x suka tempat sesak
  • suka muzik & alatan muzik
  • nescafeeeeeee
  • tak hensem...tp cukup sifat..alhamdulillah..
2. 7 perkara menakutkan saya di dunia
  • menghadapi kematian ahli keluarga...
  • takut belum mati semasa keluar nya dajal..(imanku cukup lemah)
  • bila mak aku sebut "bila ko nak kawen nih?"
  • bila aku bc kes2 rogol..mintak dijauhkan bende2 camtu dr keluarga aku
  • bila tgk pempuan pakai tudung tapi pakai baju sendat n seluar yg nmpk seluar dlm..mintak jauh bende2 camtuh dr jd kat adik pempuan aku...
  • mati x sempat bertobat..
  • bila pikir masa depan...
3. 7 lagu wat masa sekarang
  • Siapakah Kita - Jinbara
  • Cinta Kamu (rasa2nyer lah..x sure) - Jinbara
  • The Truth Beneath The Rose - Within Temptation
  • Anak - Freddie (nama dier tu jer aku igt..lagu lama)
  • Lady Marmelade - (aku lupa band aper..dlm album Junk Album..band S'pore)
  • Liberator - Force Vomit
  • He's No Longer - Force Vomit
4. 7 perkara selalu disebut
  • sengal..
  • dowl..
  • cam sial....
  • yaaakkkk!!!
  • laaaaaaaa....
  • per kes??
  • lantak lah...
5. 7 perkara yg amat bernilai
  • My Family
  • Kawan2..
  • Pc aku..
  • Tutorial2 photoshop,illust,3d studio max & lain2
  • Koleksi komik2 dan novel2
  • Koleksi editing pic...
  • Koleksi anime & figure2
6. 7 pertama kali dalam hidup saya
  • Ditangkap mencuri masa darjah 4..ahahah...
  • Duduk kat Hostel masa Diploma kat Machang,Kelantan
  • Eksiden motor masa tingkatan 1..
  • Bawak kete masa tingkatan 2
  • Tgk makcik aku yg aku x penah tgk menangis,tetiba menangis bila dpt tau aku dpt pangkat 1 masa SPM...
  • Peluk ayah kandung aku..11/11/2008..
  • Dpt adik pempuan masa darjah 5
7. 7 orang bertuah sambung tag ni....
  • saper nak sambung..sambung jer lah..malas nak tag..hehe

No comments: