Friday, April 3, 2009

Petang Jumaat

Arini sajer aku 4 kali aku post entry..nmpk sgt aku tgh busan..bukan tade keje..hilang akal aku tade keje??tapi disebabkan oleh ketiadaan "mam besar" (boss)..aku seolah2 berada di tepian pantai sambel melihat keindahan liuk lentuk badan wanita-wanita jepun separa bogel....Indah nyer dunia...

Siyeshit..minggu ni aku rasa tensen..pasai apa no??pasai aku tak suka guna EXCEL!!!ngantok dowh upernyer wat documentation...aku lagi rela wat design 10 keping lah wat documentation sekeping...siyes beb...

Dan saat ini aku rasa cam tawa dalam tangisan..suka x hengat dunia pasal boss tade tapi aku diseksa oleh bunyi-bunyian hidup yang sumbang dari opismet aku nih..(aku type nih depan dia)..kutuk depan2...menyanyi tapi YA Allah..sore...~sigh

***siyes pasni aku turun lepak isap rokok 3 jam...

No comments: