Wednesday, April 22, 2009

Semalam Punyer Hal...

Semalam aku rasa aku dah wat rekod baru..gi Gurun,Kedah balik ari nek kete....haha..penat jugak lah..bawak lak pempuan pegnen...ishh...jap2 loyer..jap2 loyer...jap2 nak asam...~sigh...

Smlm dr Bukit Raja kul 8.30pg...benti kat RnR Sg.Buloh..bekfes...pastu baru gerak..lebeh kuang kul 9.30pg...dah lah festime drive bwk APV...best gak..tapi aku rasa sengal..HOD Marketing..tido..GM & DGM..tido...opismet..tido..aku sengsorang drive tanpa bantuan audio yang canggih manggih...juga tanpa bantuan rokok..sebab seme yg pegi bukan perokok..lagi ada pempuan pegnen...~sigh...dok plak dlm ekond...wahhhhhhhhhhh......sengal giler....

Singgah kat Sg.Petani mkn tghari....aku bedal jer aper yg ader..pastu cepat2 kuar..isap rokok...mmg masa tuh aku rasa Malaysia nih sgt aman dan sgt lapang....fuhhh...TERBAEKKK!!

Balik dr meeting..HOD Marketing lak drive...aku dok blakang skali sengsorg..siap nyanyi2...tepuk2 seat wat dram..walopon depan aku ader GM & DGM..aku wat bodo jer...haha...time audio memutarkan surah2 Al-Quran..aku follow Yasin jer..yg len aku dah hanyut gi Masjidil Aqsa....keh keh keh...

Sampai umah lebeh kuang kul 11 mlm..penat tp best...tp mata takleh lelap..siot..aku lelap kul 2pg..sengal...

***blog aku mmg tade pic mcm blog2 org len..sebab aku dah ader fp..(walopon tak terupdate)..hehe

4 comments:

ridzaudeen said...

Nie laa second time aku leave comment lepas tinggalkan komen kat Paul Tan...... Apa yg ko mengarut nie bro... hehehe... atleast korang terhibur gak dengaq lagu klasik nasional aku from Gurun to Klang...hahahaha......

Unknown said...

ridzaudeen:adussssssss....HOD Marketing leave komen..wahhhh....malew2...muahahaha

erin said...

padanlaa ajak buat sesi round table xnk join..bizi katanye...patut ke aku bubarkan kelab round table tuh???

Unknown said...

hehe...tak patut...tak patut..*geleng2 paler smbil pejam mata*