Thursday, June 4, 2009

Kempen Derma Dermi

Assalamualaikum...

Aku terbaca tentang program yg DIGI dok sibuk kempen2 skang..kempen derma2...

Kalo nak kira aku nih bukan lah pengguna MANUSIA-BULAT-KUNING-CAM-ALIEN tuh..tapi sebab bende nih tak guna duit aku & pakai duit derang jer..aku trus donate tanpa sebarang perkiraan dari segi matematik...

Korang leh masuk web tuh..pilih lah mana2 persatuan yang korang nak donate kan duit tuh..aku pilih Persatuan Pencinta Alam...mungkin sebab kat Klang Valley nih makin susah nak jupe hutan kot...



aku rasa tak salah gi jenguk2 jap n klik2 jap...bukan kene bayor pon..dari korang membazir gi donate kan kredit korang ker AFUNDI lah...VOTE lah...APERJADAH lagi lah...bek korang donate ke sini..ader gak pekdah nyer..

***donate...cam donat pun ader gak ejaan dier nih...hrmmmm....

No comments: