Wednesday, June 30, 2010

Dunia Ku...

010710

Dunia ku Sekarang mulai makin mengecil.
Teman-teman rapat semakin berkurang.
Walaupun sekarang aku berada ditengah-tengah kelompok manusia.
Seolah-olah aku berada dalam lingkungan bulatan manusia yang tak kukenali dan aku hanya memandang dalam satu ruangan hitam dan putih.

Mungkin sebab sekarang apa yang aku tau dan apa yang suka lakukan hanyalah kerja.
Kerja aku adalah kerja.
Hobi aku adalah kerja.
Masa bersosial aku adalah kerja.
Selain itu...

Bila berada dalam dunia ini, dunia freelance yang semakin membesar...
Aku mulai belajar tentang ragam manusia yang makin pelbagai.
Dan aku...
Hanya mampu tersenyum dan tergelak.

Next photoshoot...
Weekend nih di Sijangkang. Area Sub Urban.Aku rasa lah...

Oh ya, aku dah tarik diri dari kedai.
Bersama 3 teman seperjuangan ku yang lain.
Cuba untuk berubah angin.
Dan aku rasa itu pilihan yang lebih tepat.

No comments: