Thursday, July 22, 2010

Awek Bus Stop

Apsal sekarang bila aku lalu kat bus stop Seksyen 2 aku nampak awek-awek UiTM zaman mutakhir semakin lawa-lawa??

Kenapa zaman aku dulu-dulu tak ramai yang lawa-lawa??Muka kebanyakkan dari mereka membuatkan aku terfikir bahawa aku berada di rumah orang-orang tua.Yang lawa pada masa itu mungkin aku anggap warden rumah orang-orang tua.

Atau nampak sangat aku kerja ditempat yang dipenuhi makcik-makcik sehingga aku begitu menghargai kecunnan seorang anak dara (hanya tekaan..belum tentu).

Oh awek bus stop....kamu membuat aku makin susah membuat pilihan.

4 comments:

Bozu said...

serius awek bas stop memang terbaik..

Hezy-rena said...

wahhhh entry mkn dalam nihhh~~!!!

tp nasib baik aku jrg tunggu bas zmn dulu keskeskes

b3nz said...

hoh..dulu aku tguk pakwe bustop pun x ensem. hahaha! skg dh ensem ke?


p/s: aku tuka link. if nk update,tuka nama aku skali. :p

Unknown said...

Amirul:kiut ngatttttt!!!!haha

Erin:sebab tu aku tak penah nmpk ko..

Cik1356:Pakwe skang??seme muka shapel & bangfes.Tak berkualiti.