Sunday, May 8, 2011

PipiYapong

Hari sabtu. Lebih tepat sabtu malam. Gua gerak pergi seksyen 7. Niat dihati nak pergi tengok gerai member gua. Menziarah orang-orang lama kata. Ada 2 orang. Dua-dua bukak gerai jual barang eksesori perempuan. Kalau lu nak cari spike ala-ala Faizal Tahir yang macam aku pakai sekarang, simpan jer lah hasrat tu.

Sampai-sampai jer, gua baca banner kat situ "Pekan Frinjan".

Gua lalu satu gerai buku. Ralit gua belek-belek buku,nampak satu buku. Macam kenal jer kaver depan. Tertera disitu nama buku "Cewah" karangan Pipiyapong. Saper tak kenal Pp, maknanya dia budak Libepul.

"Pp,meh sini, ada peminat ko ni" laung sorang minah kat situ.

Gua angkat muka. Gua nampak sorang brader pakai baju Fly Emirates. Mak aih...Pipiyapong!!

Gua terus salam. Ambil berkat. Rupa-rupanya Pipiyapong ni belia pemalu. Gua nampak ada sinar keimanan disitu.

***

Sori PP,gua tak beli buku lu. Rege Rm15. Dalam walet gua masa tu ada Rm16. Tak lepas gua nak beli John Nanti.

3 comments:

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

Keh keh keh. Tarak sen tak beli pun tarak hal.

Unknown said...

wah...wahhhhhh!!!!!

Pp komen....

Aku berada di surga...

Len kali InsyaAllah bro..tak bajet mlm tu Pekan Frinjan..ingat tapak ekspo ke ape..

akutab said...

"Gua terus salam. Ambil berkat. Rupa-rupanya Pipiyapong ni belia pemalu. Gua nampak ada sinar keimanan disitu."

Asta...pemalu rupanya PP ani...bagus2...sajuk mata melihat sinar keimanan...