Sunday, April 1, 2012

Event Bridal Shoot by FotoRec

Alhamdulillah....Syukurku panjatkan padaNya. Alhamdulillah.

Hujung minggu yang terisi dengan sepenuhnya. Selesai satu event yang dianjurkan oleh FotoRec. Sebagai salah seorang yang terlibat dalam penganjuran event ini, aku rasa ini adalah langkah pertama yang agak besar. Namun Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar walaupun agak kesuntukkan masa. DUA MINGGU PERSEDIAAN!! Dan sudah tentu, ia adalah mustahil untuk dilakukan tanpa kerjasama dari semua pihak. CREDIT TO THE WHOLE TEAM & CONGRUT!!

Dan JUTAAN TERIMA KASIH!!

Aku sedar, terdapat banyak lagi kelemahan dalam event ini. Masih banyak rongga yang terlohong. Dan aku secara peribadi, memohon maaf atas segala kekekurangan. mintak maaf kat sini macam dorang baca...

Selepas selesai event, sempat mengadakan perjumpaan dikalangan Admin FotoRec. Pertama kali perjumpaan diadakan. Kami belum pernah duduk semeja. Alhamdulillah. Pelbagai lontaran idea dan pendapat dapat didengar. Alhamdulillah.

Dari sekadar sebuah kumpulan/kelab yang ditubuhkan untuk menyatukan kawan-kawan dibawah satu bumbung, kini kami mula mengorak langkah lebih panjang. Dari sebuah kumpulan yang tiada tujuan yang jelas, kini mula makin jelas arah cuba dilalui. Terima kasih.

Langkah pertama yang aku mulakan bersama kawan-kawan rapatku, kini mula menunjukkan hasil. Alhamdulillah. Tanpa mereka yang berjalan beriringan, semuanya hanya sekadar impian dan cakap kosong. Aku hilang kata-kata untuk ku gambarkan betapa aku SANGAT SANGAT BERTERIMA KASIH pada mereka semua. Dan untuk kali pertama, aku ingin nyatakan di ruang maya aku ini nama mereka.

JAYDEE, AZAM, FAKRI, BUDIN, ZAINI, THIPLATUL, ZURHAINI, FAIZAL, HAFFIZ. Tanpa mereka, event ini mungkin sukar untuk dilaksanakan.

JAYDEE, THIPLATUL, ZURHAINI, FAIZAL, FAHMI....mereka yang telah menggerakkan kumpulan ini.

TERIMA KASIH!!

MAAF untuk segala kekurangan aku. Mungkin ada terkasar bahasa, meninggi suara, menegur tidak bertempat, kelakuan yang tidak menyenangkan serta segala khilaf yang aku lakukan.

Aku ingin melompat. Aku ingin terbang. Lebih tinggi. Lebih jauh. Bersama-sama mereka. Aku tak sabar menunggu event selanjutnya!!

Moh kite!!

2 comments:

Anonymous said...

publish kan hasil kerja semua..moga ada antara kita yg akan berjaya.mulakn dari langkah pertama,bergerak seiring utk capai impian yg bakal menjelma..

moh kite!!

Unknown said...

tengs utk cadangan...appreciate that!!...