Sunday, October 26, 2008

2 mingg[U] sele[P]as ra[Y]a

Assalamualaikum...

Pejam celik...pejam celik..dah hampir 2 minggu aku keje lepas raya...dan pada aku..ini merupakan antara minggu yang amat2 bizi...sangat2 memenatkan..sangat2 memerah keringat dr hujung kepala ku yang kian kurang rambut sampai lah ke hujung kasut ku yang dah makin terkoyak..

Alhamdulillah...banyak keje means banyak projek...banyak projek means banyak income..(kompeni..bukan aku)...harap2 dapat lah bonus ker aper...yang terbaru..projek India buses under SCHOMI GROUP,baby seat for Suria Energy Advance Technology company,ISUZU truck & Mitsubishi FUSO...2-3 ari lepas aku kena bentangkan kertas kerja research yang telah aku wat..
Alhamdulillah..customer sgt2 puas ati...dan paling membanggakan aku..aku speaking dr awal smpi abes pembentangan....hahahahah..pandai gak aku ckp bahasa penjajah tuh..(walopon dgn keadaan broken yg amat)hahahaha....

InsyaAllah..bulan nih slip gaji aku skali lagi berubah...(kali ke-2 utk tahun ni)..Alhamdulillah..
harap tahun depan berubah lagi....hehehe...cuma baru2 nih aku sedikit tersentak...baru ku sedar aku menghabiskan duit ku tak kurang dr RM200 sebulan utk membeli ROKOK!!!wow...satu amaun yg cukup2 byk...siul..(kena cari jln benti merokok cecepat)..aku mula rasa sengal jap..dan aku dipertemukan jalan utk sementara waktu before benti...aku jupe lubang rokok murah...(DUTY NOT PAID..sebagaimana tertera di kotak)..hahaha..aku kira2 balik..aku jimat hampir RM150 utk sebulan..wow..satu perkembangan yg cukup bagus...hahaha..

erm..kepada benz yang aku selalu belek blog dier..."dah2 lah menyengalkan diri kamu"...hahaha..ko kena cari pengganti cecepat benz...dah ader org nak tuh..sambar jerk..bak kata komen aku.."ko tu pon bukan nyer muda lagi"..& kalo ko dah xmo tgk muka makcik yg ko gi raya tuh(yg bg ayat "tahun depan ntah ader ntah tidak kamu ni")..cecepat lah kawen...hahahah

*erin..aku rasa aku mcm penah tgk pic stereng tuh kat blog automotif...OMG...ko pakai kete mahal tuh???wow...

6 comments:

BeN`z said...

hahaha!siot btol! anda ni mentibang tau! manede org nak kt aku..separa nak je ramai. miahahaha!!
aku dh normal okek...latest entry tu bukti kukuh aku udah kembali seperti sediakala. huahuahua~~!!!

ko jgn pecaya pd gambo erin tu..tu lg penipuan belaka! hahahaha!!!

p/s: taun dpn aku pangkah umah makcik yg bg soklan2 x releven tu.. miahahhaa!!!

david santos said...

Have a nice day!

Unknown said...

p/s: taun dpn aku pangkah umah makcik yg bg soklan2 x releven tu<---kompem makcik tuh ckp.."laki mana lah yg jd laki dier tuh ek??"...:P...hahahahah

BeN`z said...

hahaha! nak suh makcik ckp.. "laki mana lah yg jd laki dier tuh ek??"
aku kena kawen before september 09! ko biar btol asrol?
wargh!wargh!wargh!

Unknown said...

hahaha..semoga berjaya benz..tetapkan target..kuatkan usaha..kamu pasti berjaya...muahahahaha...

BeN`z said...

camm ttuutttttt!! hahaha! weh, letak la shoutbox beb..susah la mau story telling. k0hk0hk0h~~!!! meh kite racun erin bukak blogspot juge... :D