Friday, October 10, 2008

Perihal Aku...

Assalamualaikum...

Sebenarnya malam nih aku tade aper nk citer..cuma rasa kebosanan yang makin mendalam menjuruskan aku ke lembah per'blog'an...heheh...

Ari nih first day aku start keje lepas raya..(aku cuti hampir 2 weeks)..hehe..Tade aper sgt yg berlaku kat opis..cuma dpt assignment baru..research utk Baby Seat...& dikerahkan..A.S.A.P!!hehe..Satu lagi keje ialah siapkan History Booklet...Seb bek dah separuh jalan siap before raya..heheh..Besok (sabtu 11/10/08) aku kuar wat research...maybe kat jusco or somewhere else..dun know yet..tapi aku kuar ngan dak marketing..Rizal..so aku plan..tangkap pic kejap..pastuh tgk wayang..aku rasa dah berkurun lama aku tak tgk wayang..hehehe...tatau agi nk tgk citer per..lagi pun aku bukan fanatik movie..cuma utk lepaskan tension..hehe..

Hrmm..next week aku rasa adalah minggu yang paling best akan mendatang..hahaha..coz aku nyer H.O.D (Head Of Department), gi China.so..makin banyak lah masa untuk aku mengular..Ia sesungguhnyer satu nikmat yang amat besar bagi pekerja yang PEMALAS cam aku nih...hahaha..

Dalam bulan puasa arituh..aku ader isi form untuk kerja..so..For the next 2 month..aku tunggu panggilan interbiu or exam..Ekceli..aku rasa sonok keje kat tempat aku skang..Tapi skang nih aku dah rasa stuck..Paler otak dah jem..coz..balik-balik keje yang sama..DAN IANYA MEMBUATKAN AKU BOSAN!!..tengoklah yang mana dapat..Kalo aku rasa itu yang terbaik..aku pegi..But i do hope..cita-cita aku untuk jadi pensyarah(bukan CHEGU) akan tercapai...InsyaAllah..amin..

Dulu minat nak jadi bisnesman..(darah muda..tgh semangat)..tapi bila aku dah lompat dalam dunia nih..aku rasa aku belum betul2 bersedia...ditambah lak dengan keadaan eko-no-money negara skang...AKU RASA SEBU+LEMBAP!!..Jadi..aku amik keputusan..tangguhkan dulu (bukan tinggalkan)..

Orait..tu jer kot...len kali update lagi...biarlah tulisan si khilaf ini berhenti sejenak disini..
Assalamualaikum..

"Kegelapan mencemerlangkan bintang-bintang..Kesedihan mencemerlangkan Insan-insan"

No comments: