Tuesday, March 10, 2009

Condition Bukan Conditioner

Satu ari yang membosankan..memeningkan...~sigh...keje bertimbun...tapi ari nih lega skit..boss meeting...haha...aku boleh golek2 dalam ofis coz 3 ofismet len EL...

Kebelakangan nih paler aku xleh benti berpusing...banyak sangat nak kena pk...aku rasa otak aku skang dah x tip top mcm dulu

condition paler otak : Dulu=Fazura,Nora Danish,Sari Yanti
Skang=Rosnah Mat Aris,Azizah Mahzan

Pesal condition seme pempuan jer nih???erks.......

***Ke-bingai-an melanda

5 comments:

Rajuna said...

wow
i mean wow...

Anonymous said...

Eh? Kondisi kita sama :D Sari Yanti pun ada.. :D Bagus, memang patot bersahabat kita ni...

Unknown said...

Rajuna:wow..betul ker Rajuna komen blog aku nih??mcm mimpi giler...

ThatSickPoet:tu lah..Sari Yanti dah kawen..cis..curang giler ngan aku..

Anonymous said...

*me hnya mampu menggelengkan kepala saja..*

p/s:kali ni aku pasti aku masuk ke blog yg btul..hahahahah

Unknown said...

Ciskek anda erin...AKU MMG INSAN PENYAYANG LAH!!!~sigh..naper kwn2 ssh nak menerima hakikat itu???