Saturday, March 21, 2009

Pagi Ahad

Pagi ni pagi ahad..yerp..pagi yang kebiasaannya agak membosankan untuk aku...
semalam aku leh tertido sambil tangan pegang henset...sampai kul 5 pagi..wah..rekod yang mengagumkan aku..tido sambil pegang henset tanpa mencederakan henset aku...aku kagum pada diriku...

Pagi ahad nih besenyer memang aku tade aper nak wat selain dari baca manga...am i social retard??~sigh...Tapi lantak lah..selagi aku bahgier aper ader hal kan??hehe..
Skang aku hanya follow manga Naruto & Eyeshield21...yang len2 aku rasa makin malas nak follow..bleach aku dah x tau pe story...owh yer..semalam petang aku sempat layan muvi kungfu tajuk IP MAN...base on true story...kesah tok guru Bruce Lee..memang best lah citer tuh tgk aksi dier..tak rugi lah kalo korang amek masa untuk donlod citer tuh...TERBAEKKK!!Mlm lak layan muvi LOTR-Return Of The King...tapi aku lagi minat The Two Towers..aku cadang mo wat koleksen lah LOTR nih..

Last week agak bizi...siapkan preparation untuk org BMW...pastu research untuk bas...siap tuh wat lak reserach untuk Kia Morning & Kia Picanto baru...tapi aku maseh mampu bekerja dengan aman...coz bos aku gi Sarawak..aku leh wat keje sambel golek2....*mari kita bergolek ramai2...yeahh

***aku dlm proses meningkatkan hidup aku..nextweek maybe aku akan masuk ke Fasa 2 dalam hidup aku...hope aku mampu...

8 comments:

Anonymous said...

fasa ke-2??? apakah??

kawen??kete??atau....dot dot dot??

p/s: ble leh aku bwk M5 nih??jgn laa pandu sesorg weh...

Unknown said...

fasa ke-2..hrmm...nnt ko tau lah...=D..mls mo citer..hehe

IRA said...

fasa dua? ngah main game ek? baru masuk fasa dua ek?

eh, tu panggil stage two kan...

ok, silap.

=P

Unknown said...

IRA:hehe...game??adessss....tau men game solitaire jer...ader fasa ker??hahaha

b3nz said...

saspen ni! fasa dua?
cam nama taman aku dok sekarang. hahahahaha!

Unknown said...

Benz:nama taman ko Fasa Dua??aper ke buruk benor nama taman ko tuh...hahaha

Anonymous said...

ooo..baek ko bg tau jgn memalas...klu x nnt aku bubarkan sesi round table kita~!!

ye ye aku berani ckp nk buat tu pasti aku buat!!!

dun try me okek!

*gelak dediam kakakaakakkaka*

Unknown said...

yer lah2..cis..ngugut aku..blom sampai masa aku bitau..next lepas session aku bitau...hehe