Wednesday, December 1, 2010

Update Blog Weih!!

Semenjak kebelakangan ini aku perasan. Aku tak capai KPI blog. Siap berdebu. Setiap hari dijenguk tapi malas untuk menulis sesuatu.

Esok aku akan ke PWTC sempena KLIM yang diadakan disana. Bunyi-bunyi Bumblebee turun skali. Boleh mintak dia tukor kan kereta aku jadi Transformer sekali. Harap dapat masuk grup Autobot.

Lusa aku dah terbayang kepenatan yang bakal aku alami. Pagi photoshoot konvo. Petang sebelum asar mesti ada kat Pendamar untuk majlis akad nikah dan malam untuk majlis berinai. Bila saja cuti sekolah bermula, maka kerja aku biasanya bertambah. Alhamdulillah.

Owh..aku jugak perasan. Majlis Meja Bulat sudah lama tidak bersidang. Apa sudah jadi dengan Ahlijawatankuasa Mesyuarat Tingkap?? Hidup kah? Sakit kah?

Erin-M.I.A (Missing In Action)
Fariz My Baby - M.I.A (Missing In Action)
Benz - Masih hidup. Dapat dikesan menggunakan SMS. Syukur teknologi SMS wujud pada zaman aku.

2 comments:

benz said...

hahahaha! padan la sms aku pagi2 buta. aku pun dah lama x turun shah alam ni. nanti ada masa jumpa-jumpaan la. akekkee

Unknown said...

dengan komen ko ni...sah ko maseh hidup.