Monday, February 25, 2013

Trip

Assalamualaikum

Tak lama lagi aku akan berangkat. Apa persiapan pun belum dibuat. Apa barang perlu dibawa atau dibeli belum di-list-kan. Sebenarnya aku pun tatau apa perlu dan apa tak perlu dibawa. Biarlah. Nanti-nanti difikirkan. Cuma yang  wajib adalah kamera.

Tak ramai yang tahu tentang trip aku. Family? Cuma ma aku sahaja yang aku khabarkan. Kononnya nanti seprais!!!Ayat ma aku bila tahu aku nak ke oversea..."biar betul".."ma ikut boleh?"hahaha...

Tengok-tengok gambar di tenet. Cantik. Aku cadang nak shoot street & landskap kat sana nanti kalau sempat. Hopefully. Pastu jual. Dapat juta-juta. Pastu beli tanah. Pastu fly lagi. Pastu dapat juta-juta lagi. Pastu....

***

Harini kepala rasa sangat berat. Terlantar. Cuba bangun. Cuma mampu hadap laptop. Sambil harap ada makanan turun dari langit. Hahaha....

Hopefully kondisen badan sihat walafiat bila berangkat nanti. Dan hopefully dapat setel beberapa perkara sebelum pergi. Sebab kita tatau adakah kita akan kembali.

Senyum je lah selagi mampu.Kan?senyum

No comments: