Thursday, April 11, 2013

Cik Kenari

Kalau semua masih ingat, pernah beberapa ketika dalam entry-entry yang aku post menyentuh tentang seseorang yang ku gelarkan Cik Kenari.

Rupanya ada juga yang merindui entry tentang Cik Kenari!!Wah..ter seprais aku!!

Beberapa minggu yang lepas aku terima satu wassap."apa cerita Cik Kenari beb?Lama x baca entry pasal dia". Aku balas"cik kenari ada je. Sekarang tambah maju. Cik Kenari dah tambah nitrogen. Senang nak terbang".

Tak sangka. Yerp. Itu yang sebetulnya.

Gua ingat blog picisan gua ni tade follower.Atau maybe follower tu hanya follow entry tentang cik kenari. Tunduk kepala lemah. OOoooseeemmm!!

Apa aku nak citer tentang cik kenari?

Ntah.

Dia ada karekter dia yang tersendiri. Seperti ada 3 lapisan pada Cik Kenari. Lapisan pertama nampak lembut. Dah dia pempuan memang lah lembut ayu.

Lapisan kedua adalah karekter sifatnya. Seseorang yang sangat cekal. Padu. Besi. Suka mengenakan orang.( Nakal )

Lapisan ketiga-Hatinya. Seseorang yang sangat lembut. Seorang yang sangat prihatin.

Konklusen-siyesli aku menung lama nak taip konklusen ni. Last..She is Genius. Indeed.

Apa yang aku tulis hanyalah ringkasan. Aku tak mampu menggambarkan dari tulisan-tulisan ku tentang cik kenari. Dia lebih dari itu. Kalau aku nak crita semua, siyes korang akan jumpa aku kat hospital sebab patah jari.

Ok. Dah cerita tentang Cik Kenari. Ouh..esok besday Cik Kenari. So.tengoklah bulan dan minta bulan sampaikan wish hepi besday pada Cik Kenari nanti yer...haha

Selamat Hari Lahir Cik Kenari. Semoga kamu berjaya walau dalam apa jua yang kamu lakukan. Diberi kesihatan yang baik. Diberi segala2 yang baik buat kamu. Amiin.

Assalamualaikum

1 comment:

Anonymous said...

Owh!!! Che Kenari. AWwww