Tuesday, March 11, 2014

Hari Selasa

Assalamualaikum

Hmmm.. hampir 3 minggu menempuh ruang masa yang sangat hectic. Kerja ofis bagaikan menggila.. Macam ombak besar. Makin tambah tekanan. Rasa sakit pada dan lenguh pada bahu. Dan kadang kala rasa pening dan terhuyung-hayang.

Aku tambahkan lagi tekanan pada diri sendiri dengan menetapkan target untuk part time fotografi aku.

Sibuk cari kastemer. Sibuk forward quotation pada kastemer. Bila tertekan, kerja lebih efisen.

Sepatutnya, dari tahun lepas aku mulakan semua ni. Cuma ada beberapa hal terlebih dahulu perlu aku setelkan. Dan lagi keadaan kesihatan aku sepanjang tahun lepas tidak begitu memberangsangkan.

InsyaAllah. Tahun ni rasa lebih bagus. Jadi perlu kembali kerja keras dalam bidang ni sebab aku dah meninggalkan wedding photography hampir  satu setengah tahun. Tapi insyaAllah bukan satu halangan.

Dapat satu peluang untuk mengarahkan video. Tentang communication history. Video yang seakan dari Discovery Chanel. InsyaAllah. Akan cuba yang terbaik.

Khamis malam ni ada appointment dengan seorang ustaz. Aku menyuarakan hasrat untuk belajar dengan beliau tentang kaedah bekam. Aku ingin mewarisi kaedah bekam kerana ini salah satu sunnah Nabi saw. InsyaAllah.

23hb ni perlu assist Ammar untuk job wedding. Baru ni assist Ammar untuk akad nikah. Alhamdulillah. Semua berjalan lancar.

So..apa lagi?hmm..ntah..rasa jiwa kurang tenang. Mungkin disebabkan banyak bende yang perlu difikirkan. Sehingga badan pun kurang rehat.

Cukuplah. Assalamualaikum

1 comment:

Anonymous said...

abg tembakau hebat la ...