Sunday, March 2, 2014

Citer Tentang Hati

Assalamualaikum...

Hmm..Blog ini telah lama menemani aku. Banyak yang ku coretkan disini. Seumpama diari aku. Mungkin sebab tu aku tak punya ramai pembaca. Sebab aku tak promote pon blog nih. Sekadar tempat aku meluah rasa gembira, bosan, sedih, terlentang, tergolek dan lain-lain.

Aku jarang sangat menulis tentang perasaan. Tentang jiwa. Tentang cinta.perkhhhhhhhh...tergolek

Ada seseorang bertanya. "Kenapa tak kahwin lagi?"

Jawapan stendet " Blom jodoh", "tade orang nak", "malas pikir" dan lain-lain. Tapi aku pernah cakap..

"Aku susah nak bukak hati untuk itu sekarang nih"

Mungkin sebab itulah aku tade sesiapa yang istimewa sekarang. Tambah lagi perangai aku cuma reti berkawan "lebih dr seorang kawan" dengan cuma seorang perempuan. Aku tak pandai nak bahagi2 kan hati aku. Bak kata chegu aku dulu.."fokus Asrol..fokus".haha

Ada jga yang pernah bertanya "ko memilih ke?"

"Giler tak memilih!Takkan nak main rembat je"

hahaha..cuma sangat memilih rasanya tak. Cuma tak jupa orang yang mampu buka hati aku.

Ada.

Cuma rasa sangat kompliketed.

cis. Jadi blog bunga.

Chow. Assalamualaikum

3 comments:

Anonymous said...

eh ye ke tak de sesapa yang terfikir di dalam hati. tak terbuka lagi. saya rasa macam ada sudah sesorg di dalam hati cuma...... erm mcm kisah ttg bulan. bulan bintang hanya mampu jadi kawan. kata org "kalau suka bunga lalu dipetiknya, kalau cinta bunga biarkan la dia mekar di tangkainya"

Unknown said...

Dulu pernah terbuka..untuk bulan bintang. untuk bunga yang tak terpetik.

Benar perumpamaan itu.

Anonymous said...

Harus berani buat keputusan ... umur semakin meningkat n takkan patah balik. Kenalah rancang masa depan.