Sunday, January 18, 2009

Penamaan Calon??

Assalamualaikum...

Masa aku balik kg arituh sempat jugak lah aku gi tengok ceramah pada malam Penamaan Calon kat Bandar Kuala Terengganu...tu pun lepas pakcik aku beriyer2 ajak..suh temankan dier...aku dah lah penat..esok nak drive balik Sak Alam lak...tapi disebabkan PAKCIK...aku gi jugak lah..hehe

***

Aku: Mak aih...ramai nyer umat...(mata melilau)
Pakcik: Tulah...dah macam pesta aku tengok...(mata melilau gak)

***

Aku: (pandang pentas)..Mak aih...seme heavyweight....
Pakcik: (pandang pentas sambil kepit rokok surya kat celah jari)...Bese lah..ni baru orang panggil ceramah
Aku: (angguk2 paler)

***

Aku: Ramai kan su...sesak bandar..kalah KL cenggini..hehe
Pakcik: Ha'a..aku pun tak penah tengok keling ramai2 ketok gendang kat KT nih...hahaha

*Aku tak mo citer pasal politik sangat..aku dah cakap awal2..aku takmo citer politik dalam blog aku nih...heheh..aku mo jadikan blog aku nih blog untuk berkaseh sayang...:P...muahahahaha

2 comments:

b3nz said...

woohooooooooooooo

berkaseh sayang?

adekah sesuatu disitu?

aaummmmmm!aummmmm!!

Unknown said...

hihihihi....jgn lah camtuh..malew aii....:P..muahahahaha.....tade lah..aku cuma mls nak komen psl politik...dah ramai yg cerdik pandai bidang tuh...hehe