Saturday, January 16, 2010

Jadual Yang Makin Penuh

Skang jam 2.06 pagi ahad...masih lagi berusaha keras menyiapkan design kad kahwin yang ditempah. Tadi maghrib dah deal satu. Tinggal lagi nak print. Fotografi setakat nih bulan 5 dah ader.Bulan 6 masih dalam diskashen. Dan ader sekeping CD Wedding Foto yang orang lain tangkap tapi aku ditempah untuk editing. Dan jugak masih menunggu berita dari satu kompeni untuk printing share certaficate. Quo dah submit.Mintak-mintak dapat.

Alhamdulillah...job2 freelance aku kembali banyak. Sebelum ni (lebih kurang dari bulan 5 hingga bulan 11 tahun lepas) aku stop wat freelance. Bajet nak berehat. So tahun nih aku dah start balik.Moga rezeki aku murah untuk tahun ini. Amin.

Hari nih juga aku ada interview. Selepas 2 kali di saring, aku berjaya meloloskan diri dengan penuh bergaya untuk ke stage Interview.Alhamdulillah. Dari beratus-ratus yang memohon untuk position yang aku mohon, setakat yang aku tahu tadi,hanya 2 orang sahaja yang lepas semua saringan. Aku dan jugak seorang gadis yang bawak storyboard sebesar-besar alam. Dan aku hanya membawa resume dan jugak sedikit work printing. Goyang jugak lah. Tapi dah sampai stage nih, aku redah jer lah.

Aku tak harap sangat dapat.Kalau dapat alhamdulillah,kalau tak dapat pun tak kecewa coz preparation aku agak teruk.

Badan rasa agak penat untuk sepanjang minggu nih.Maybe coz tak berapa nak cukup rehat. Banyak rushing wat keje. Esok aku nak lelap puas2.

3 comments:

Nor Azlina Yusof said...

Bro, semoga ko dapat kerja tu..Kalu aku kawin, tempah kad ngn ko dpt harga kawan2 tak..hahahhaahhah...dan2 tu nk mengaku kawan ek

hazad irwana said...

duke ko iview mane ?abisla ara tutup la kalo ko berenti

Unknown said...

Arween:harga kawan2 lah sama2 member..hehe..

Ijad:ader lah..nnt kalo InsyaAllah kalo dapat,aku bitau...