Friday, January 1, 2010

Selamat berazam dan Tahun Baru

Setiap kali tiba tahun baru, semua orang akan berebut-rebut dan berlumba-lumba pasang azam baru. Tak terkecuali aku. Aku mula pasang azam bila semua orang berbicara tentang azam tahun baru dorang. Ada yang berazam nak kahwin. Ada yangberazam nak kaya. Ada jugak yang berazam nak pasang bini 4.

Maka aku sebagai seorang yang tak mahu ketinggallan, turut sama memasang azam walaupun pada mulanya aku sendiri tak tau aper yang aku nak azamkan.

Azam aku pada tahun ni aku nak cuba capai azam aku tahun lepas yang belum tercapai. Azam tahun lepas aku tuh adalah azam tahun sebelumnya yang jugak belum tercapai. Aku bajet kalau tak tercapai jugak tahun ni, aku dah malas nak berazam.

Azam aku yang tak tercapai...

-Nak jadi pengurus Arsenal ganti Wenger.
-Cari bini stok muka Nora Danish/Sari Yanti dan yang terbaru masuk list Tiz Zaqyah dengan perangai cam Nur Amina...
-Jadi jutawan yang ader kapal terbang & bot persiaran mewah sendiri walaupun hakikatnya aku mabuk laut & gayat.

Aku rasa tahun ni pon still tak tercapai kot....

***Ekceli azam yang aku tulis tuh aku baru fikir masa nak taip entry nih...

3 comments:

b3nz said...

hehehee
xpe. just list down.
ape dlm ati aku, aku malas nak tulis. tp semoga perjalanan hidup ni lebih mudah la.

Nor Azlina Yusof said...

Bab Tiz zaqiyah tu xleh blah..hahhaha..bukan ke ko nk yg bertudung...Tiz Zaqiyah..kan baju belah sana sini..Kontra la

Unknown said...

Benz:aku men sebat jer azam baru..orang kata kalo slalu ckp jd doa...

Arween:xper...nnt aku bg tazkirah..