Friday, March 12, 2010

Farewell My Best Frenz...

Aku selalu cakap kat diri aku..Air mata aku hanya untuk Family aku....bukan untuk sesape...

Tapi hari ni menitik jugak....selepas puas aku menahan...Bukan untuk family...

Hari ni last day Ijal kat Kilang...Mula-mula aku okey jer..Lagipun aku tau..walopon dah tak sebumbung tempat keje, aku still selalu jupe dia. Lepak tengok bola, jamming...

Banyak kenangan antara aku ngan Ijal. Outing selalu sama-sama. Merokok sama-sama.Kena marah sama-sama.Gelak sama-sama.

Aku mula sebak bila tengok dia menitik air mata bila salam ngan Boss dia...Aku tau,Boos dia merupakan orang yang banyak mengajar dia. Bila aku tengok Ijal menangis, mula lah aku sebak.Siut tul.

Aku ingat hati aku hati batu. Rupanya kat celah tuh ada stoberi.Cis...

Terus aku ca alif but..takleh stay lama-lama.

Ijal...seorang sahabat aku yang pada aku berbaloi untuk aku menitik air mata.Seorang Sahabat. Seorang dari keluarga aku.Susah senang sama-sama.

Untuk Ijal..aku ucapkan semoga ko sakses kat tempat baru dan sakses dalam kehidupan. Sekali aku panggil ko sahabat, gelaran tuh aku bawak sampai akhirat.InsyaAllah..

4 comments:

Nor Azlina Yusof said...

ko bila lg? aku isnin nie last day dah

Unknown said...

blom ader rejeki lg ween...insyaAllah...tgh berusaha..hehe

b3nz said...

ramai kn benti keje skg.. td pun ada staff tmt aku tender resign..

Shepha said...

dah orang tanah jajahan tak jaga tanah jajahan cemana nak bgtau pegi sane.sile la tembak saya.banyak sikit gmbr.ngee

[balas komen]