Sunday, March 7, 2010

Update

Aku rasa dah agak lama aku tak bersosial dalam jangka masa yang lama...biasanya hanya lepak kejap-kejap.

First time jumpa Pert selepas tahun 2008.Jumpa kat Kuching bulan 10 ni okey!!hehe

Sekarang asal jumpa ngan Erin,Benz & Fariz mesti cerita pasal kete. Kalau aku lepak ngan budak-budak JANTAN takde lak kuar pasal kerete..Nampaknya perempuan sekarang makin maju. Bagus.

Hari ni lokasi lepak telah bertukar. Kedai Bandi Amuk. Boleh lah. Suasana okey lah. Suram ditemani lampu-lampu led warna biru. Baru metal kot.Kalau cerah kang orang ingat kedai Anuar Zain lak.

Alhamdulillah...Job untuk fotografi dah mulai menampakkan diri. Kompem bulan 5 & 6 nih. Bulan 5 kat Bentong & bulan 6 kat Klang. Nampaknya kene berusaha gigih lagi..

***Aku tade topik ekceli...

2 comments:

Hezy-rena said...

hehehehehhe...mesti ko bosan kan balik2 kete kete kete..haih~~

ok laa lain kali kita cr topik lain plk...

Unknown said...

x lah..sonok aku tgk pempuan ada sikap nak blaja...aku pun bkn tau sgt...kongsi2..hehe