Sunday, March 21, 2010

Pempuan Yang Suka Baju Sendat

Gua semakin hari semakin gua tak faham...
Semakin gua kelam....
Dengan spesis pempuan...
Siyes...

Kalo lu orang pakai baju chantek-chantek untuk apa?
Mesti dengan niat untuk kelihatan chantek pada pandangan mata sendiri dan juga pandangan manusia-manusia awam disekeliling kan?
Takkan pakai baju chantek-chantek nak bagi tengok kat ayam serama gred A..
Ok..gua faham.

Tapi spesis yang pakai baju sendat sampai nampak semua jojolan dan lurah bilut pakai sedemikian rupa untuk tayang kat sapa ek?
Bila gua tenung...derang daring gua cam nak tersembul bijik mata.
Sah-sah lu orang pakai macam nak tayang kat orang awam macam gua. Gua tengok jer pon. Tak sentuh. Haram. Bukan muhrim. Gua tengok tak berkelip. Kalo berkelip baru gua toleh tengok pempuan sendat lain lak.

Kalau lu orang taknak bagi spesis orang awam macam gua tenung, janganlah pakai macam tu. Kalau nak pakai juga, lu orang kene lah redha untuk jadi tatapan umum. Gua bukan apa, menghargai keindahan ciptaan Pencipta.

Apa kata kalau lu orang betul-betul nak tunjuk aset lu orang, lu orang pakai two piece jer...setel. Gua pun senang. Tak payah gua susah-susah nak terkendap-kendap mencari aset. Muahahahaha...

***Entry ni sedikit keji.Sikit jer.

5 comments:

ophy said...

terasa siot... =P

Nor Azlina Yusof said...

Terasa wooo

Unknown said...

uiks...korang pun minah sendat ker?erks..camner leh lupa nak tenung lak nih...=P...hahahaha

Bozu said...

aku tak sendat tapi nak tinggal komen gak boleh?

Unknown said...

yer..boleh..asal sudah otak kamu tidak sendat...