Wednesday, July 1, 2009

Aku Yang berbakat!!!

Apa perasaan kamu kalo kamu kira tarikh lahir kamu dan membawa maksud

1)Boleh berbincang
2)Boleh berbincang
3)Pemimpin..

mengikut kajian Hj Fadzilah Kamsah????

(sengih lebar2)...

Aku tak sangka aku mempunyai bakat kepimpinan yang belum diterokai dan maseh terpendam...

Dan aku maseh terasa hatiku sedang mengembang...sambel hidungku kembang kempis kebanggaan...

Next election kompem aku tawar diri....Pangkah TembakauJiwa....& aku kompem blanjer korang skyjuice...siyes..aku x tipu...

***korang x pangkah aku..mmg korang rugi coz tak tau menggunakan kelebihan bakat kepimpinan yang aku ader...

3 comments:

Nor Azlina Yusof said...

Weh..kata mana yang ko baca rahsia tarikh lahir tu..share la

IRA said...

camne nk kira? nak kira jugak! nak kira jugak!

Unknown said...

Arween:aku bc kot email yg member2 aku forward...

Ira:bayar dulu..no money no talk...hahaha