Wednesday, July 8, 2009

Uptown Adalah Supermarket...

Satu malam....aku nak antar sorang budak ke stesen bas..seksyen 17.tapi oleh sebab masa dier nak nek bas tu lambat lagi..aku bawak lah dak nih gi makan dulu..pekena apa yg patut..tembolok mesti diisi dan yg pasti nya ianya adalah dibawah tajaan member aku tuh...hehe..

Lepas makan...

"mana aku nak gi...bas lambat lagi..ishhh...hrmm..bwk gi uptown jer lah.."bisik aku dalam hatiku yg suci...

"ko penah gi uptown??kita lepak sana dululah..bas pon lmbt lagi..."kata aku penuh berhemah...


"Uptown tuh supermarket ker??"soklan cepumas dari member aku...


***siyes aku tatau dier dari planet maner...cis..

3 comments:

benz said...

ahahhahaaa! bukan ke korang dok sect 16 je. apekah xtau?

Unknown said...

benz:member aku tuh dak penang..baru2 ni 1st time smpi s.a...

hazad irwana said...

kuat pengaruh pipiyapong ko ni..