Monday, August 24, 2009

2002-Memori Puasa Di UiTM Kelantan I

Jam menunjukkan lebih kurang pukul 10.30 pagi.Pada waktu tuh aku,C-pain,Go-z & Jabir baru jer balik dari studio Art & Design.Aku dengar citer studio tuh dah tak digunakan lagi skang sebab Skool dah dapat bangunan baru..dengki.

Masa tuh hostel kitorang kat area bawah bukit sementara studio lak kat area atas bukit.So faham2 jer lah tangga nak ke studio tuh tinggi camner.Sebab tuh gurl2 skool AD Machang punya betis & peha yang 'fit'.

Balik kepada story, aku ngan C-pain sudah mula merangkak ke katil masing2 akibat kepenatan mendaki. Nak gi Bazar Ramadhan pun pagi lagi.

Tetiba Go-z bersuara "Pain,murtabak nih bila punyer??"

"Semalam punyer"jawab C-Pain.

Go-z "Macam ok lagi nih..aku sental lah"

C-Pain " woih..basi dah tuh"

Go-z "ok lagi"(cubit bucu murtabak dan rasa)"siyes...ok lagi"

C-Pain "Mampus ko lah Z"

***Aku ingat kat Afrika jer orang kebuluran.

No comments: