Thursday, August 20, 2009

Puasa & Berhenti Rokok..kaitan??

yerp..sepertimana tajuk utk entry kali...

buat yg ke berapa ratus kalinyer...aku bercadang & menanam azam yang sungguh jitu utk berhenti merokok pada Bulan Ramadhan Al-Mubarak nih..

Aku:aku ingat nak benti mrokok lah bulan poser nih...kalo x kena delay lagi 1 tahun..nak kena tunggu bulan poser tahun depan...

Ijal: Ko takkan berjaya Duke..Kompem x berjaya selagi ada aku..aku akan pastikan ko tak berjaya...

Junaidi: Ko siap2 tepon trus Jal.."Duke..ko dah isap rokok blom lepas buka poser??"

***Aku harap Setan yang ada pada dorang tak terlepas dari diikat bulan poser nih...

3 comments:

Nor Azlina Yusof said...

Weh, kawin la cepat2..mana tau blh stop isap rokok..N way..Selamat Berpuasa..Ada Rezeki blh buka puasa sama2

Hezy-rena said...

ye duke....sudah2 laa isap rokok tu...casing rokok yg ko beli tu..ko sedekah kan je laa kat sesapa di bulan bain ari baik kan..

aku sbg kawan sokong ko sepenuhnyeee tuk benti merokok (supaya sesi lepak tidak ada pencemaran udara)tuk kesihatan ko gak...

Unknown said...

Arween:uik..pakcik aku dah 12 tahun kawen x benti2 gak..dulu dia ckp dh kawen dia benti tp xder pon..hehe

Erin:wahhhh...terharu aku...