Wednesday, September 9, 2009

Hari Paling Kurus Pahala!!

Stetment yg agak mencemaskan,mendebarkan distu...hehehe...

Yerp..aku rasa pahala poser aku hari ini amat berkurangan...Kenapa??

Sebab hari nih aku tak mampu menahan sabar dari memarahi orang...aper sahaja yang ternampak di mata..seme aku nak marah...

hrmm....

Kepada Erin yang telah membuat request untuk menjadi model eksperimen kamera aku...aku persilakan...Insyaallah...tade hal..bagus gak.ader gak bahan untuk di ujikaji...hahaha.bawak Fariz skali yer...Dan pastikan ko pakai baju yang ader tema...hehehe..nak lagi best..ajak benz & Arween skali...aku suka model pempuan... :">

2 hari lepas aku mula berjinak2 dgn fesbuk...siyes..jakun giler..tatau aku nak guna mende alah tuh..men taip jerk sesuka ati...hahaha..lantak lah..bukan aku siyes sangat pon...frenster aku pon suam2 kuku jer nak bukak..tagged???haram..daftar sahaja...hehehe

aku dah pohon cuti untuk raya...wow!!awalkan....hehehe...beselah..tahun nih azam nak balik awal skit..jadi anak yang taat...tolong ma...hehehe...tiap2 tahun balik lambat..mcm anak derhaka jerk aku rasa...hahaha..


***satu hari yang paling memenatkan otak...

3 comments:

Nor Azlina Yusof said...

Weh, beli kamera baru ka?Best woo wat photoshoot..hahahhaha

ThatSickPoet said...

Selamat hari raya weh..

Unknown said...

Lady Arween:kamera sekenhen jer

ThatSickPoet:slamat2....nnt juper kg...insyaallah