Sunday, September 6, 2009

Kecenderungan Pada Bayi??

Hari ni sepanjang hari aku membuta dan membaca novel.Dan aku berjaya habeskan..hehe..
Aku baru berkesempatan beli Mikhail..karya Ramlee Awang Murshid..Kisah dan plot yang agak menarik.Walau mungkin tidak sehebat Kisah Sunan.

Petang lepas asar aku sengsorang gi Tasek Shah Alam..Shoot aper2 yang menarek pada pandangan mata kasar ku...Makin banyak yang aku tau..makin best.Tinggal lagi nak cari skill tangkap pic sunset & orang melompat.maseh lom jumpa setting yang sesuai..Insyaallah.aku berusaha.

Tapi aku perasan,setiap kali aku tangkap pic..tak kira masa zaman pakai digital biasa mahupun DSLR ni,aku sangat suka menangkap pic budak/kanak2/bayi....sangat lah comel.Mungkin wajah budak yang mempunyai pelbagai react yang menarik...jap menangis,jap meraung,jap gelak....sungguh aku teruja.

Bila tengok balik pic budak2 yang aku tangkap..siyes aku ingat nak balik umah jer.Tangkap pic sepupu2 aku yang kecik n sangatlah manja dengan aku tuh..Tobat raya ni aku snap banyak2 pic dorang...hehe

***adakah kecenderungan ini merujuk pada faktor yang memerlukan aku membina 'Taman"???hahaha

2 comments:

benz said...

muahahahahaaa!!
dah elok benar la nih. ciri2 dah ada dah tu. gi la cari penghias 'taman' tu ekk.. muahahahhaa!

balik raya ni konpem la berderet2 dtg bertandang. ko pilih je mana berkenan.. :p

Unknown said...

benz:pilih jer???wahahaha...pempuan mmg ramai..tapi nak ker mereka pada aku??itu persoalan...hahaha