Monday, February 22, 2010

Cerita Bola Untuk Pertama Kali

Gua selalu dengar orang cakap...

"Fan Arsenal budak-budak emo"
"budak-budak lah katakan..."
"Arsengal"
"budak skolah sukan"

Tapi cam bese...aku ia kan jer..sengeh.

Tapi baru aku tau...

Rupanya Fan Chealsea lagi EMO...hahaha...takleh kene saiko sikit..
Baru gua sebut Chelsex...ohh..dan jugak ada sorang yg sebut.."lalang"....
Kelam kelibut semua nak komen...hahahaha...

Budak MANGYU nampaknya masih boleh menahan diri walaupun diprovoke.Itupun gua tengok dah makin menipis...hahaha..Takpe..sekurang-kurangnya kurang emo...

Kita tengok bola ni, untuk suka-suka.Santai..Bahan-bahan...gelak-gelak....Jadi lah macam fan Liverpool..mereka sudah redha menerima bahanan. Bagitu juga fan Arsenal yang makin tabah. Budak-budak cepat belajar dari orang tua.Jadi kepada fan CHELSEA dan Man U,tabah-tabahkan lah hati apabila jadi bahan. Jangan suka bahankan orang kalau diri sendiri tak cukup kebal bila di bahan....

Aku lupa....orang-orang tua mudah sentap...hahahah

1 comment:

Anonymous said...

Mu pun sek Arsenal ke? Kalu mu sek Arsenal bleh ah kite geng! KEKEKE