Sunday, November 15, 2009

Nama Gedik Aku=AS!!

2 tahun yang lepas (aku agak-agak jer nih) aku ader kenal sorang gurl nih. Nak kata cun aku rasa memang tak cun lah.Tapi nak kata buruk,takde lah..suam-suam kuku.Memang takleh celen Nur Amina,Nora Danish hatta Sari Yanti sekalipon.Aku dengan penuh gaya jantan macho hulur bisnes kad (fes taim ader bisnes kad yang bukan buat sendri)

Satu malam baru-baru ni,tetiba dia esemes aku.

"hai awak,watper tuh?Orang panggil aper ek?"
hai,tade watper.dalam kete.Panggil duke jer.

"Duke?x romantik lah.Saya panggil As jer lah ek.Simple"

Aku rasa nak baling hs aku dalam tasek sambil lari-lari masuk umah sambil kepala tutup ngan kotak.Aku rasa lepas nih aku kena tukar henset dah.Macam geli aku nak pegang henset aku.ciskek tul.

AS...

Diulang...AS...

***Takkan muka rock cam aku nama cam budak pop baru nak naik..cis.

4 comments:

Hezy-rena said...

AS???

asal AS???

adakah Asrul + Sasa = AS??

*terdiam* (berlatarkan bunyi cengkerik krit krit krit)

Unknown said...

Asrol..dipendekkan..AS..cam chilaker bunyi nyer..haha

nurikhlas said...

ape salahnye kalu org tu nk panggil AS, name jugok kang..
haha..AS...AS..

Unknown said...

mmg nama..tapi gediks...weeeekkkkk!!