Monday, November 2, 2009

Separuh Beban Yang Hilang

Aku rasa sejak sebulan yang lalu(Kritikal) merupakan sebulan yang penuh dengan dugaan...masalah bertimbun2...macam tak penah berhenti..Datang macam air laut musim tengkujuh kat tepi pantai Batu burok kat Kuala Terengganu.

Tapi Alhamdulillah....semua beransur pulih..sedikit demi sedikit..

Dan aku...

Semakin kembali bersemangat seperti sebelum2 nih...kira orait lah tuh..

***Terima Kasih pada kawan2 yang sudi mendengar masalah aku...I owe u..

2 comments:

nurikhlas said...

salam..wahai sedare,

alhamdulillah la kirenyenye masalah yg berlonggok tu kian surut. kite manusia x kan lari daripada masalah..bagai kan air laut yang ade pasang surutnye. kadang2 masalah datang. kadang2 ia hilang..
saya harap kamu akan lebih bersemangat. saya tahu kamu seorg hamba Allah yang ceria dan sangat tabah. bertahanlah ye.
sabarlah di atas tiap dugaanNya..mengadulah padaNya
moga kamu dapat petunjuk dariNya.
insyaAllah.
***harap otak kamu x sebu lagi.

Unknown said...

salam...wahai sedara/sedari..

tengs..

Tapikan...saper ek sedara/sedari nih??

=D....ngeeee