Saturday, November 21, 2009

Suka,Cinta & Sayang

1.Suka 2.Cinta 3.Sayang...aper beza mende alah nih pada pandangan korang???Sebab pada aku..ketiga-tiga mende alah nih memang terdapat perbezaan walopon mungkin tidak ketara sangat.

Pada aku..suka tidak semestinya cinta...but maybe ader sayang.Cinta lak mesti lah ader suka dan ader sayang.Sayang lak mesti ader suka namun tak semestinya ader cinta.Rite??Itu pada pandangan aku yang naif lah...

Ntah...sekadar pandangan naif yang tidak dapat aku buktikan melalui fakta-fakta yang jitu...kalo korang ader pendapat korang yang boleh dikongsi...citer lah...hehehe..aku cam nak bukak forum lak...muahaha...

***Saper kata aku insan tade perasaan..see..aku masih boleh berbicara tentang perasaan...muahaha

2 comments:

Shepha said...

cinta tu apa?mcm kuih eh?

Unknown said...

aaaaaa....cinta tu mcm bas..kita menunggu bas yg kita ingin..tapi bila sudah terlewat,maybe kita terpaksa naik bas yg walopon x seperti yg kita ingin kan..ngaaaa~kata2 falsampah...haha