Wednesday, November 11, 2009

Teknik Membina Otot

Semalam tetiba aku terasa,semangatku meluap-luap untuk membentuk badanku menjadi abang tegap.Ini kerana,aku seolah-olah terasa begitu iras-iras dengan Remi Ishak.Cuma barangkali bentuk badanku tidak setegap beliau.Maka aku telah menanamkan azam yang sungguh jitu untuk memperbaiki bentuk badan.

Dan kebetulan seorang dari kawan aku,bekas peserta Mr.Selangor datang menjenguk aku yang masih terkial-kial memikirkan bagaimana untuk memulakan misi aku.Lantas,tanpa perasaan malu mahupun segan, terus aku bertanya bagaimana ingin membina otot-otot yang kekar agar bisa mencairkan pandangan pacar-pacar.

"ko kena mula dengan menjaga pemakanan.Mula-mula,ko kena beli telur 1 papan.Pisang sesisir.Bayam.Pagi,ko rebus telur separuh masak. Ambil putih,blend skali ngan pisang sebijik.Tapis.Minum."

Ok..set.Tade hal.

"Malam ko makan bayam.Ko hanya boleh celur sahaja"

Ermmm.....erkk...ermm..set..

"Minum lak,ko hanya boleh minum Spritzer.1 botol kecil untuk 1 hari"

Ok.Kompem tak jadi.


***Giler aper seme takleh makan takleh minum.

2 comments:

hazad irwana said...

ko mintak petua dari kakti ko lak

Unknown said...

kakti??KAKTI??jawab dier makin bulat aku kang jad...hahah