Wednesday, December 2, 2009

Forte,Alza & Exora

Skang jam 2.51 ptg...aku baru masuk ofis.Baru balik dari showroom Proton,Perodua & Naza.Snap pic..Macam bese lah...

Model-model yang disnap oleh kamera aku hari ini Exora B-Line,Alza & Naza Forte or ekceli Kia Forte.dan sesungguhnya Kia Forte itu sangat lah cantek dan murah berbanding kaum sejenisnyer yang lain-lain.But blakang pon leh tahan dier nyer luas..Exora??wat ken ai sei??B stand for Basic...so..memang besik jer lah korang dapat.Tu pun kalo korang beli..Alza??design cantek tapi MasyaAllah dier nyer space....baapppaaaakkkkk....kecik.Kalo untuk aku wat balik kampung,mau kena puji gak ngan mak aku mula-mula sampai tapi aku bagi jaminan mak aku akan sumpah aku jadi burung gagak lepas dia naik Alza tuh...Untuk jalan jauh lah..kalo dekat tak sampai jadi burung gagak kot..

Hari nih aku rajen yang amat buat keje tapi apa kan daya,bos plak tak datang.So tak nampaklah di mata beliau akan kerajinan aku hari ini.Esok mud malas balik lah kot...oh yer..bulan lepas punch card aku hanya mencatatkan warna merah sebanyak 6 kali..1 kemajuan yang sangat di luar jangkaan.Bulan ni??setakat nih masih belum ada biru.Aku cuba lagi esok untuk dapatkan warna biru.

***Entry keje jer kali nih..hehe

2 comments:

Shepha said...

asyik entry snap pic tapi mana picnye?

bile nak snap gambar kite pulak? ;)

Unknown said...

owh..blog ini takkan ader pic..hahaha

nak tgk pic sila ker galeri editing flikr..

pic shepha??erks...pic awk sy tgk dah chantek2...hehe