Friday, December 4, 2009

Tarikh Keramat

Aku tak sabar nak menunggu hari esok....Hari kereta aku akan dapat spring baru...yessss!!akhirnyer...terbeli jua spring kete depan blakang...heheh

Lagi x sabar hari isnin...spring akan dipasang pada kete aku yang berusia namun berjiwa rockers ituh...aku teruja..

Makin x sabar aku tunggu 19-20hb nih...aku mo turun serdang..tangkap pic member aku men drift...yeeeeeeiiiiihhhhaaaaaaaaaaaa!!!!mari kita mendrift..opss...saper2 nak blajar drift,boleh bitau aku.nanti aku tolong rejisterkan...kalo nak lah..rm500.aku tak masuk pon..tangkap pic jer...hahah

***naper aku rasa macam tahun depan cam tahun luck aku ek???

3 comments:

Hezy-rena said...

weeeeeiiiiiiiiiii

nk ikotttttttttttttttttttttt tgk org driftttttttttttttttttttttt


nak ikotttttttttttttttttttttttttttttt

Unknown said...

Hhehe..bleh jer.tapi aku nak kompem kan tempat lu..nnt aku bitau..weih..ahad nih kalo x silap kat sunway ader pertandingan kucen2 kan??aku nak gi snap pic nih..jom??

Anonymous said...

Aku nk register drift, wa teringin nk drift ooo,teringin nak berguru dgn tengku tuh... hahaha