Monday, December 21, 2009

Wat ken ai sey???PADAN MUKA!!!HAHAHAHA

Aku ader sorang member nama man(bukan nama dalam ic). Nak kata hensem tuh ofkos lah hensem aku lagi..maybe 0.5% bawah skit dari aku...kira dalam ketegori hensem lagi lah. Tapi kelebehan dier dari aku dier agak cerah skit dari aku yang agak malap.Takper...apeadahal...aku tau hati aku lagi cerah dari dier..(bc dgn nada angkuh).

Baru-baru nih dier clash ngan awek dier...2 minggu dier hilang.Mula-mula aku pikir dier kene kidnap.Tapi bila pikir2 balik...tak mungkin. Sebab dier tak ensem sangat.Lepas 2 minggu baru jupe ngan aku.Perkh...aku ingat penageh dadah yang lepas dari pusat serenti mula-mula aku nampak dier.Kurus kering.Baru lah kuar citer dier putus ngan awek dier. Mengikut cerita dier (kalo dier tipu aku tipu gak lah nih..tapi aku rasa betol)dier nyaris nak terjun dari umah kawan dier tingkat 10. Seb bek tak jadi,kalo tak.....ishhh...makan free aku 3 ari.

Dier cakap kat aku "awek kawe ado jate lain doh. Tinggal kawe kih kawe takdok reto.Jate tuh pakai kheto"
"paka kheto gapo me??"
"wira"
"khijo gapo??"
"supevisor pusat karoeke"

"awek aku dah ader jantan len.Tinggalkan aku pasal aku takder harta.Jantan tuh pakai kete"
"pakai kete aper man??"
"wira"
"keje per??"
"supervisor pusat karoeke"

Duitlistik??Metarialistik??Wiralistik??or watever...

****

Masa aku tengah layan game ManYu kene titik 3 bijik ngan Fulham aku tengok muka dier berseri2 jer. Aku pelik.Dier nih kipas-susah-mati ManYu.Takkan sonok lak tengok team dier kene tembak 3 bijik.

Rupa2 nyer dier dapat tau...balak baru x-awek dier kene tangkap polis.PENGEDAR DADAH!!!
Pastuh aku sound dier "tengok...lebeh baik idup sederhana dari senang duit haram"
Dier senyum jer.....celaka.

***Nampaknya maseh ader lagi gurl macam tuh....WTF sunggoh (bukan WFT) ....

3 comments:

Nor Azlina Yusof said...

tu la..apa yg kita wat kt org..jd balik kat kita..yg gal tu main rembat ja..apsal...pantang nmpak ada keta..huhuhuhuhu

benz said...

kenapa aku macam nak ketawa? hahahaaa! she's deserve that!


p/s: part man u kena titik tu, komen sikit2 sudah. gooners pun end season dok tempat nobo 4 jek. k0hk0hk0h

Unknown said...

Arween:tu baru nmpk wira...x tgk bimmer lagi tuh...hahah

Benz:mmg pun...hmm..dun say like that...aku nmpk manYu pun ader harapan cerah nak tempah no4..mata dekat2..hahahaha