Tuesday, December 15, 2009

Pakai Honda Tapi Otak Lori Hantu

Pagi semalam....

Malas tul nak bangun.Sedap tul nak bangun tido musim2 skang nih...tapi sebab aku still kuli orang...terpaksa gak digagahkan badan yang sedia malas ini untuk bangun gi keje...

Aku bawak kete cam beselah..berhemah...cermat..bertatasusila..sopan santun..Aku tengok kat luar cermin, hujan turun bagaikan mutiara.Jalan pulak jem.Kancil depan aku plak lembap yang amat.Cara dia bawak aku rasa kompem pak haji umur 65.Takper...aku sabar mengenangkan orang tua.

Tetiba...
eeeekkkkkk.....srrrreeeeetttttt....PANGGGG!!!!!!keeedddiiiiissshhhhh!!!

SideMirror aku dah terpulas ke depan.Sebuah HONDA dengan selamba blah camtuh...siut nyer HONDA EX5!!!

Cepat2 aku turunkan cermin bertulkan sidemirror...CERMIN SIDE MIRROR AKU BERKECAI!!Nak kejar kompem tak leh..jalan jem.Pemangsa lak pakai HONDA EX5 SILVER BERJAKET BIRU BER T-SHIRT HITAM DIPADANKAN JEANS HITAM DAN KASUT KARIPAP!!Mangkuk...

Aku gerak depan sikit...benti tepi..check bodi kete kot2 ada kemek...alhamdulillah...masih licin seperti muka camelia.

***
"u kasi tukar side mirror...1 set terus..cermin aku pecah"
"tak payah tukar maa...kasi tukar cermin saja lah"
"ader ker???..tak yah tukar bodi skali??"
"tak yah...kita ade jual cermin sajer maa"
"cun..u tukar lah...ermmm...ehh,u kasi pasang 3rd brek skali yer..aku takmo stendet nyer..pasang yg slim"

***Aku benci EX5 SILVER & KEDAI EKSESORI...

1 comment:

Unknown said...

kat mana bro just tukar cermin sahaja? aku pun baru pecah. tapak alhamdulillah elok lagi.